"Γνώσεσθε τὴν ἀλήθειαν καὶ ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς" (Κατά Ιωάννη 8,32).

Πέμπτη 16 Ιουνίου 2016

"ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΗΛΑΙΟ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ" - ΟΣΙΟΣ ΣΙΛΟΥΑΝΟΣ Ο ΑΘΩΝΙΤΗΣ


Ο Γέροντας Σιλουανός ήταν και δικός μου διδάσκαλος (Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς μητροπολίτης Αχρίδος). "Μιά φορά τον ρώτησα : "Πάτερ Σιλουανέ, μήπως αυτός ο πολύς κόσμος φέρνει ταραχή στο νου σας και στην προσευχή σας ; Δεν θα ήταν καλύτερα για σας να πάτε σ΄ ένα ασκητήριος στα Καρούλια και εκεί να ζείτε μέσα στην ειρήνη, όπως ο π. Θεοδόσιος, ο π. Αρτέμιος, ο π. Δωρόθεος και ο π. Καλλίνικος ; Είτε να ζείτε σ΄ ένα απομονωμένο σπήλαιο, όπως ο π. Γοργόνιος ;"

"Εγώ ζω στο σπήλαιο", μου απάντησε ο π. Σιλουανός. "Το σώμα μου είναι το σπήλαιο της ψυχής μου. Και η ψυχή μου είναι το σπήλαιο του Αγίου Πνεύματος. Και εγώ αγαπώ τον λαό του Θεού και τον διακονώ, χωρίς να βγαίνω από το σπήλαιό μου".

ΠΗΓΗ : "ΠΡΩΤΑΤΟΝ",  ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ - ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2007, αριθ. 108, σελ. 272 κ.ε.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου