"Γνώσεσθε τὴν ἀλήθειαν καὶ ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς" (Κατά Ιωάννη 8,32).

Πέμπτη 2 Ιουνίου 2016

ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΙΑΚΩΒΕ ΜΕΤΑ ΤΡΕΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΘΑ ΑΠΕΛΘΩ - Η ΟΣΙΑΚΗ ΚΟΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΣ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ π. ΙΑΚΩΒΟΥ ΤΣΑΛΙΚΗ


"Πέρασαν τα χρόνια και ήμουν σε ηλικία είκοσι δύο ετών, όταν κάποια ημέρα με φώναξε η μητέρα μου και μου λέει :
- Παιδί μου Ιάκωβε, εγώ μετά τρεις ημέρες θα απέλθω.
Τότε της λέω :
- Τί θα πει αυτό μητέρα ; Θα απέλθεις, πού θα απέλθεις ;
Κι εκείνη μου απάντησε :
- Παιδί μου μετά τρεις ημέρες θα φύγω, θα πεθάνω, Ήρθε ο Άγγελος και μου το είπε.
- Είδες μητέρα μου τον Άγγελό σου ; Πώς ήταν, πώς τον είδες, τί σου είπε ;
- Τον είδα παιδί μου. Πώς ήταν μη ρωτάς. Ήρθε και μου είπε :
"Θεοδώρα, μετά τρεις ημέρες, όταν ο ήλιος ανέβει στην Ανατολή ένα καλάμι, θα έρθω να σε πάρω, κοίταξε να ετοιμαστείς".

[......] Αμέσως σχεδόν η μητέρα μου έπεσε άρρωστη βαριά, μάλλον από πνευμονία. Ήταν ημέρα Δευτέρα. Την Τετάρτη σηκώθηκε με κόπο, έβαλε την μοναδική αλλαξιά με ρούχα που είχε - όλα τα άλλα τα είχε δώσει ελεημοσύνη - ξάπλωσε πάνω σ΄ ένα χράμι, κοιτάζοντας ανατολικά. Ο ήλιος κόντευε να φτάσει στο ύψος ενός καλαμιού, όταν με φώναξε, μ΄ αγκάλιασε και μούδωσε την ευχή της λέγοντας :
- Παιδί μου, παπάς να γίνεις και τ΄ αδέλφια σου το χέρι να σου φιλήσουν. Εσύ θα πας στον προορισμό σου, αλλά σ΄ αφήνω αυτό το βάσανο, την αδερφή σου. Προστάτεψέ την, αποκατέστησέ την και μετά πηγαίνεις στον προορισμό σου, με την ευχή μου.

Αυτά είπε, πήρε τρεις ήσυχες αναπνοές και κοιμήθηκε. Θάνατος αληθινά οσιακός. Εγώ από τον πόνο μου και τη λύπη μου λιποθύμησα. Πήγαινα συχνά στο νεκροταφείο και έκλαιγα τόσο πολύ στον τάφο της μητέρας μου, που λιποθύμησα από τη μεγάλη μου στεναχώρια. Έλεγα :
- Ο Θεός με τιμώρησε και πήρε τη μητέρα μου κι εγώ δεν ξαναπηγαίνω άλλη φορά στην εκκλησία.

Μου παρουσιάστηκε τότε η μητέρα μου στον ύπνο και μου λέει :  
- Γιατί παιδί μου Ιάκωβε, έρχεσαι στο νεκροταφείο και κλαις στο μνήμα μου και με τα δάκρυά σου μου βρέχεις τη στολή μου ; Ο Θεός δε σε τιμώρησε που με πήρε. εμένα ήρθε η ώρα μου και με πήρε ο Θεός. Και το λόγο που είπες ότι δεν ξαναπηγαίνεις στην εκκλησία να μην τον ξαναπείς. να πηγαίνεις όπως πήγαινες.

Έτσι παρηγορήθηκα και υπάκουσα στ΄ αγιασμένα της λόγια"......

ΠΗΓΗ : ΕΝΑΣ ΑΓΙΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ Ο ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ π. ΙΑΚΩΒΟΣ, εκδ. Ι. ΜΟΝΗΣ ΟΣΙΟΥ ΔΑΒΙΔ ΓΕΡΟΝΤΟΣ, ΡΟΒΙΕΣ ΕΥΒΟΙΑΣ 1993, σ. 24 κ.ε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου