"Γνώσεσθε τὴν ἀλήθειαν καὶ ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς" (Κατά Ιωάννη 8,32).

Τετάρτη 8 Ιουνίου 2016

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΖΩΗ


«Όταν ήμουν εννέα χρονών παιδί, στις 29/5/1962, έπαιζα με άλλα παιδιά και ξαφνικά ένα με χτύπησε πολύ δυνατά.

Έχασα την συνείδησή μου. Μετά είδα ότι η ψυχή μου βγήκε από το σώμα και ξεκίνησε να πάει προς μια κατεύθυνση που εκεί ήταν πολύ σκοτάδι. Αιφνιδίως παρουσιάστηκε ένας Άγγελος φωτεινός, με κράτησε στην αγκαλιά του και έτσι όπως τον κρατούσα και εγώ, ξεκίνησε να πετά προς τα πάνω με μεγάλη ταχύτητα.

Στην πορεία μας έβλεπα τα τελώνια το ένα πάνω από το άλλο και τους δαίμονες να κάθονται εκεί, αλλά εμείς περνούσαμε από μακριά και με μεγάλη ταχύτητα.

Μας σταμάτησαν στο τελευταίο τελώνιο, γιατί είχα κλέψει το στυλό ενός συμμαθητή μου. Αλλά ο Άγγελος είπε : «Τον πηγαίνω στον Κύριο» και συνεχίσαμε. Φθάσαμε σ΄ ένα μέρος όπου από πάνω ξεχυνόταν πολύ δυνατό φως και μπορούσα να βλέπω μόνο προς τα κάτω.  Ο Άγγελος στάθηκε λίγο πιο πάνω και είπε : «Κύριε, αυτός είναι ακόμα πολύ μικρός». Τότε άκουσα μια γλυκιά και ωραιότατη φωνή να απαντά στον Άγγελο : «Αυτός θα με διακονήσει!».

Αμέσως ο Άγγελος με πήρε και αρχίσαμε να πετάμε πάλι προς τα κάτω πολύ γρήγορα. Με πήγε στο Νοσοκομείο, όπου βρισκόταν το σώμα μου και το έβλεπα. Ο Άγγελος με άφησε χωρίς να πει τίποτε και έφυγε.

Έπειτα συνήλθα και σχεδόν αμέσως ξέχασα το συμβάν Το θυμήθηκα όμως πολύ καλά όταν έγινα μοναχός το 1995 (μετά από τριάντα τρία χρόνια) και είχα αποφασίσει να λάβω και την Ιερωσύνη.

Νομίζω ότι ο Θεός το είχε θάψει στη μνήμη μου για να εκδηλωθεί ελεύθερα η βοὐληση και η επιλογή στην κλήση μου».

ΠΗΓΗ : ΑΣΚΗΤΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ  Α΄, Ιερόν Ησυχαστήριον Άγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος  Μεταμόρφωσις Χαλκιδικής, 2008.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου