"Γνώσεσθε τὴν ἀλήθειαν καὶ ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς" (Κατά Ιωάννη 8,32).

Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

«ΗΛΘΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΜΕ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑΜΕ ΝΑ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΜΕ ΠΑΝΩ» – ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ ΓΕΡΩΝ π. ΒΙΤΑΛΙΟΣ


……..Μετά κάθισε στο μικρό ντιβάνι του και άρχισε να μας διηγείται πως πρόσφατα λίγες μέρες πριν έλθουμε εμείς είχε επισκεφτεί τον άλλο κόσμο : «Ήλθε ο άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος, με πήρε και αρχίσαμε να ανεβαίνουμε πάνω. Όταν φτάσαμε στον Ουρανό εκεί είχαν τράπεζα. Στην τράπεζα καθόταν ο άγιος Νικόλαος, άλλοι άγιοι, οι άγιοι απόστολοι και ο ίδιος ο Κύριος. Τότε ο άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος πήρε απ΄ το τραπέζι και μου έδωσε ένα παξιμάδι. Το έβαλα στον κόρφο μου. Ο Κύριος είπε στον Ιωάννη τον Θεολόγο ότι δεν ήλθε ακόμη ο καιρός γι΄ αυτό τον δούλο του Θεού, πάτε τον πίσω στην γη. Ο Ιωάννης ο Θεολόγος με συνόδεψε μέχρι την γη και αισθάνθηκα πώς ξαναμπήκα στο σώμα μου. Αμέσως έβαλα το χέρι μου στον κόρφο για να βγάλω το παξιμαδάκι, όμως δεν ήταν εκεί…». Ο πατήρ Βιτάλιος άρχισε να κλαίει……..

Μια μέρα πριν κοιμηθεί ο πατήρ Βιτάλιος με το χέρι του μου έδειξε να σηκώσω την κουρτίνα στο παράθυρο. «Ποιόν βλέπεις», τον ρώτησα. Εκείνος κοιτούσε χωρίς να μιλάει, μετά φίλησε το χέρι του και μου έδειξε προς την εικόνα της Παναγίας…….. «Σε επισκέφθηκε η Παναγία,» - τον ρώτησα. Εκείνος κούνησε καταφατικά το κεφάλι.

Κοιμήθηκε ο μακαριστός Γέρων π. Βιτάλιος, την 1η Δεκεμβρίου του 1992, στις 6 και 45 το απόγευμα. Όπως είχε προφητεύσει λίγο καιρό πριν, ότι στις 2 Δεκεμβρίου (παλαιό ημερολόγιο), την ημέρα της μνήμης του αγίου Αλέξανδρου Νέφκσι, και ο ίδιος θα βρίσκεται στην εορτή, έτσι κι έγινε.

ΠΗΓΗ : Ο ΘΑΥΜΑΣΤΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΒΙΤΑΛΙΟΣ, ΒΙΟΣ-ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ, εκδ. «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΥΨΕΛΗ», ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2008, σσ. 101, 121, 124, 125.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου