"Γνώσεσθε τὴν ἀλήθειαν καὶ ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς" (Κατά Ιωάννη 8,32).

Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

«Ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΝΑ ΑΛΩΝΙΖΕΙ ΤΑ ΠΟΙΜΝΙΑ ΤΟΥ…»


Με μεγάλη μου χαρά και από μήνες ετοιμαζόμουν για την οδοιπορία μου στο Άγιον Όρος. αλλά και τα γύναια που δεν μπορούν να έρθουν μας φορτώνουν πολλά προβλήματα. Αυτά τα φλογερά προβλήματα με ανάγκασαν, μετά τον Εσπερινό στο Κυριακό της Ιεράς Μονής Σίμωνος Πέτρας, να πάω στην σπηλιά του Αγίου Σίμωνα, εκεί που ασκήτευε για να προσευχηθώ και να με βγάλει από το αδιέξοδο. Έκαμα το κομβοσχοίνι λέγοντας : Πες μας Άγιε Σίμωνα τι θα γίνουμε με τον αντίχριστο, τις ταυτότητες, τα σφραγίσματα κλπ ;

Την νύχτα που κοιμόμουν ακούω μια δυνατή φωνή. «Να πεις στους χριστιανούς να μη φοβούνται τον αντίχριστο, γιατί ο Κύριος δεν θα τον αφήσει να αλωνίζει τα ποίμνιά Του. θα είναι και ο Κύριος μαζί σας και θα τον βλέπετε με τα φυσικά σας μάτια». Ευχαρίστησα τον άγιο Σίμωνα τον θαυματουργό που πολύ γρήγορα έλυσε το πρόβλημά μου, η δε χαρά μου ήταν απερίγραπτος. Στην συνέχεια έψαλλα το «Σε δοξάζω Κύριε», που πάντα το ψάλλω, πολύ δε περισσότερο όταν η ταπεινή μου προσευχή είναι καρποφόρος.

ΠΗΓΗ : ΘΑΥΜΑΣΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΞΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΕΝΑΡΕΤΟΥ ΚΛΗΡΙΚΟΥ, «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΦΙΛΟΘΕΟΣ ΜΑΡΤΥΡΙΑ», Τευχ. 40-42, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 1991, σ. 165 κ.ε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου