"Γνώσεσθε τὴν ἀλήθειαν καὶ ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς" (Κατά Ιωάννη 8,32).

Σάββατο 14 Ιουνίου 2014

«ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΕΙ Ο ΘΕΟΣ, ΕΓΩ ΔΕ ΛΕΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΕ» - ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ ΓΕΡΩΝ π. ΣΙΜΩΝ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ

Ιερά Μονή Παντοκράτορος - Άθωνα.
Πρόσφατα μου τηλεφώνησε μια Κυριακή πρωί μια πνευματική του θυγατέρα από την Καλλιθέα :
- Πάτερ Ζωσιμά, μου λέει, θα σου πω ένα όνειρο που είδα σήμερα τα ξημερώματα. Βρέθηκα σε μια Εκκλησία και βλέπω μέσα σε ένα φέρετρο τον π. Σίμωνα, όχι πεθαμένο, αλλά ζωντανό. Πήγα αμέσως κοντά του χαρούμενη να πάρω την ευχή του. Εκείνος μου δείχνει με το χέρι του να ιδώ απέναντί του. Γύρισα να ιδώ και εκεί βλέπω μια απέραντη πεδιάδα που είχε αμέτρητο κόσμο. Φως αλλιώτικο, ουράνιο, τους σκέπαζε όλους. Και μου λέει : «Βλέπεις, παιδί μου, όλον αυτό τον κόσμον» ; «Τον βλέπω», απάντησα. «Όλοι αυτοί που βλέπεις είναι δικοί μου», μου αποκρίθηκε.

Όπως εκείνη, κατάλαβα κι εγώ, ότι ήταν οι ψυχές που διακονούσε και προσευχόταν γι΄ αυτές ο Γέροντας επί τόσα χρόνια…………

Όταν ρωτούσαν τον Γέροντα πού τα ξέρει όλα αυτά που μας λέει, ακόμα και τους λογισμούς μας, απαντούσε : «Παιδί μου, εάν δεν μου μιλήσει ο Θεός, εγώ δε λέω και δεν κάνω τίποτε. Πάντα ρωτάω τον Κύριο για το κάθε τι. Και ό,τι μου λέει να κάνω, αυτό κάνω και λέγω κι εγώ».

ΠΗΓΗ : ΖΩΣΙΜΑ ΜΟΝΑΧΟΥ, ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ ΣΙΜΩΝ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ (1901-1988), Η ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ, ΑΘΗΝΑΙ 1997, σ. 143 κ.ε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου