"Γνώσεσθε τὴν ἀλήθειαν καὶ ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς" (Κατά Ιωάννη 8,32).

Κυριακή 18 Αυγούστου 2013

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ - (+) ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΚΥΡΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ


... “Κάτω από τα άστρα και πάνω από τα άστρα, αγαπητοί μου, δεν υπάρχει άλλος που μπορεί να μας σώσει παρά μόνον ο Χριστός. Όλα τα άλλα είναι μηδέν, ένα πελώριο μηδενικό. Ό,τι να πεις, όπου να πας, ό,τι να φανταστείς, ό,τι ν΄ αγαπήσεις, ό,τι να λατρεύσεις, όλα σε διαψεύδουν, όλα σε απογοητεύουν. Ένα μόνο δεν διαψεύδει και δεν απογοητεύει. ο Χριστός. Αυτός λοιπόν μας καλεί. Μας καλεί σαν τη μάνα, όπως η κλώσσα καλεί τα πουλιά της με στοργική φωνή. Ο Χριστός μας λέει. έλα παιδί μου, κοντά μου, έλα στην Εκκλησία μου. Αν πεινάς, εγώ είμαι ο άρτος του ουρανού, το ουράνιο ψωμί. Αν διψάς, εγώ είμαι το ύδωρ το ζων, το κρυστάλλινο νερό. Αν είσαι στο σκοτάδι, εγώ είμαι το φως του κόσμου, το ανέσπερο φως. Αν είσαι άρρωστος, εγώ είμαι ο γιατρός των σωμάτων και των ψυχών. Και αν νιώθεις φορτωμένος βάρη αμαρτιών, έλα να σε ξεκουράσω. Ο Χριστός πράγματι παίρνει το κοράκι και το κάνει περιστέρι, παίρνει τον αράπη και τον κάνει λευκό. Δεν είναι λόγια αυτά, είναι γεγονότα. Μας καλεί λοιπόν στον εκκλησιασμό, στην προσευχή, στη μετάνοια και την εξομολόγηση. Όπως άνθρωπος που δεν βαπτίζεται δεν είναι χριστιανός, έτσι και όποιος δεν εξομολογείται δεν είναι χριστιανός ! Κι εγώ ο επίσκοπος εξομολογούμαι. έχω τον πνευματικό μου. Να μετανοήσουμε, αδελφοί μου, όλοι, μικροί – μεγάλοι, λαϊκοί και κληρικοί. Να συναισθανθούμε τα αμαρτήματά μας. Να επιστρέψουμε στον δρόμο του Θεού. Και όταν πλησιάσει η τελευταία ώρα της ζωής μας να πούμε. “Μνήσθητι μου Κύριε, όταν έλθης εν τη βασιλεία σου” “Λουκ. 23, 42). Ο Θεός να είναι μαζί σας. αμήν”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου