"Γνώσεσθε τὴν ἀλήθειαν καὶ ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς" (Κατά Ιωάννη 8,32).

Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2014

Η ΔΥΣΩΔΙΑ ΤΟΥ ΑΔΗ

O βύθιος δράκων
Τόση δυσωδία υπάρχει εκεί στον Άδη, ώστε, εάν ήταν δυνατόν να έλθει εδώ στον κόσμο κάποιος από τούς εκεί τιμωρημένους, θα μολυνόταν όλος ο αέρας και θα απέθνησκε πλήθος ανθρώπων. Όποιος αμφιβάλλει γι' αυτή την αλήθεια, ας ακούσει το εξής φρικτό διήγημα :
«Κάποτε υπήρχαν δύο κατά σάρκα αδελφοί υπό την καθοδήγηση ενός Πνευματικού, ο οποίος συχνά τούς ομιλούσε περί των παιδεύσεων του Άδου. Ό ένας από τούς αδελφούς έφριττε ακούγοντας αυτά και για να σωθεί, απεφάσισε να γίνει μοναχός. Ενώ ο άλλος μη πιστεύοντας σε αυτά, παρέμεινε στον κόσμο, κάνοντας κάθε είδους αμαρτίες. σε λίγα χρόνια πλησίασε το τέλος της ζωής του. Τότε ο αδελφός του μοναχός, ερχόμενος σ' αυτόν, τον παρεκάλεσε να έλθει μετά τον θάνατό του και να του ειπεί πώς ευρίσκεται εκεί και εάν πράγματι υπάρχουν βάσανα στον Άδη, έτσι όπως τούς τα διηγιόταν ο Πνευματικός των.
Μετά από ορισμένο καιρό, μία νύκτα, αφού είχε πεθάνει ο αδελφός του πού ζούσε στον κόσμο, παρουσιάσθηκε στον μοναχό αδελφό του. Τότε εκείνος τον ερώτησε:
«Σε παρακαλώ, αδελφέ μου, λέγε μου την αλήθεια, άραγε στον Άδη υπάρχουν αυτά τα φοβερά βασανιστήρια, καθώς έλεγαν τα βιβλία μας και ο Πνευματικός μας, ή γράφθηκαν μόνο για να μας φοβίζουν;»
Τότε ο αδελφός του ο οποίος είχε πεθάνει, του απήντησε:
- Τα βάσανα του άδου είναι χιλιάδες φορές φοβερότερα από ότι είναι γραμμένα. 'Όλες οι γλώσσες του κόσμου δεν μπορούν να διηγηθούν αυτά τα βάσανα. Ό μοναχός πάλι τον ρώτησε:
Άραγε θα μπορέσω και εγώ να δοκιμάσω λίγο απ' αυτά για να πιστεύω σ' αυτά πού μου λέγεις;
Ο αδελφός του, του είπε:
- Με ποία αίσθηση θέλεις να τα καταλάβεις; και ο μοναχός του είπε:
- Εγώ είμαι πολύ μικρός στην ψυχή και φοβούμαι μήπως και πεθάνω, εάν ιδώ με τα μάτια μου ή αισθανθώ με τα χέρια μου, εκτός και μυρίσω λίγο.
Τότε ο φαινόμενος νεκρός αδελφός του, του εξέτεινε λίγο το ένδυμά του και εξήλθε τόση δυσοσμία, ώστε οι μοναχοί του μοναστηριού εκείνου δεν μπορούσαν να υπομείνουν, αλλά έφευγαν εδώ και εκεί σαν τρελοί. Αναχώρησαν, γι' αυτό λοιπόν το λόγο, από εκείνο τον τόπο και έκτισαν σε άλλο μέρος μοναστήρι».


ΠΗΓΗ : ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΑΛΗΘΙΝΑ. ΕΚΔΟΣΕΙΣ «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΥΨΕΛΗ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου