"Γνώσεσθε τὴν ἀλήθειαν καὶ ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς" (Κατά Ιωάννη 8,32).

Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2013

Καλούμε την Κυβέρνηση να μην προχωρήσει στην υλοποίηση αυτής της ύβρεως κατα του Θεού και των ανθρώπων – Ι.Μ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ


  ν Πειραιε τ 27 Νοεμβρίου 2013

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν

κατάθεση πρότασης Νόμου πό τόν «ΣΥΡΙΖΑ νωτικό Κοινωνικό Μέτωπο» καί τήν ΔΗΜΑΡ γιά τήν πέκταση το σχοντος δυστυχς Νόμου «περί συμφώνου λεύθερης συμβίωσης» πού μετατρέπει τό νθρώπινο πρόσωπο σέ χρηστικό ντικείμενο καί μάλιστα ποκείμενο δικαιοπρακτικς νέργειας στά λεγόμενα «μόφυλα ζευγάρια» πειδή τό Ερωπαϊκό Δικαστήριο γιά τά δικαιώματα το νθρώπου (ΕΔΔΑ) κατεδίκασε τήν χρα μας νά καταβάλη 5.000 Ερώ στούς προσφεύγοντες πειδή δέν ναγνωρίζεται θεσμικά συμβίωση μεταξύ μοφύλων προσώπων καί δηλωθείσα πρόθεση τς συγκυβέρνησης ΝΔ καί ΠΑΣΟΚ νά προωθήση στόν λεγόμενο ντιρατσιστικό Νόμο σχετική τροπολογία θέτει πλέον κατά τρόπο φρικιαστικό στή χρα μας τήν θεσμοθέτηση τς νατροπς τς νθρώπινης ντολογίας καί φυσιολογίας καί τήν κατοχύρωση τς ψυχοπαθολογικς κτροπς τς μοφυλοφιλίας.

κκλησία, ς χώρα τν μεταποιουμένων μαρτωλν καί ς ατρεο παθν ψυχν καί σωμάτων δέν στηλιτεύει τά τυχ θύματα το βυθίου δράκοντος τά ποα περιθάλπει διά τν εχν της καί τν ερν μυστηρίων της φ’ σον μετανοήσουν, λλά τήν πολυποίκιλο τραγικότητα τς εδεχθος μαρτίας των. πενοχοποίηση μως το γκλήματος πό τήν λληνική Πολιτεία τς νατροπς τς νθρώπινης φυσιολογίας καί ντολογίας μέ τήν θεσμική ναγνώριση τν ασχίστων παθν τς μοφυλοφιλίας σήμερα,  καί τς παιδοφιλίας αριο  πως συνέβη δη στήν «προηγμένη» λλανδία καί τς κτηνοβασίας μεθαύριο πως συμβαίνει στήν ναυαρχίδα τς ΕΕ τήν «προηγμένη» Γερμανία ποτελε κακούργημα σύγγνωστο καί τερατδες ες βάρος το αωνίου Θεο καί το νθρωπίνου προσώπου πού ξισοται πλήρως μέ τήν βρι τν Σοδόμων καί Γομόρρων. Ατά ν φαίνονται ξωπραγματικά εναι τρομερές πραγματικότητες πού ποδεικνύουν «δημοκρατική» λειτουργία το παιδοφιλικο κόμματος στήν λλανδία PNVD, πού μέ πόφαση το τοπικο Δικαστηρίου τς Χάγης λλανδική Κυβέρνηση τό νεγνώρισε πίσημα καί βέβαια θεώρησε «συννόμους καί ντός συνταγματικο τόξου» τούς βασικούς στόχους το συγκεκριμένου κόμματος πού εναι ο κόλουθοι: «Νομιμοποίηση της σεξουαλικής επαφής μεταξύ ενηλίκων και ανηλίκων από 12 ετών. Νομιμοποίηση της κατοχής παιδικού πορνογραφικού υλικού για προσωπική χρήση. Κατάργηση κάθε νομοθεσίας που απαγορεύει την σεξουαλική επαφή μεταξύ ανθρώπων και ζώων», καθώς καί πρόσφατη συζήτηση στό Γερμανικό κοινοβούλιο (Bundestag) που πεβλήθη σχέδιο νόμου γιά τήν παγόρευση τς κτηνοβασίας καί τήν λλαγή το σχύοντος νομοθετικο πλαισίου πού τήν πιτρέπει, μέ ντιμέτωπη τήν ZETA το Μίχαελ Κίοκ, ργάνωση περάσπισης τν δικαιωμάτων τν κτηνοβατν, πού κατ’ ατήν νέρχονται σέ 100.000 Γερμανούς πολίτες. Εναι σημαντικό τι σέ ρθρο πού δημοσιεύθηκε στήν λβετική φημερίδα LeMatin, κπρόσωπος το παραρτήματος Βερολίνου τς μοσπονδίας ναντίον το βιασμο τν ζώων BMT κ. ClaudiaLotz νέφερε σο πίστευτο καί κτηνδες εναι, τι σέ λα τά εδη ζώων πάρχουν θύματα βιασμο πό νθρώπους καί τι στό καταφύγιο τς Βρέμης τήν «Κιβωτό το Νε» χουν φιλοξενήσει καί περιθάλψει πολλά κακοποιημένα ζα.
π. Πέτρος γράφει στήν Β΄ Καθολική του πιστολή (στ. 6-10): «…Καί πόλεις Σοδόμων καί Γομόρρας τεφρώσας καταστροφ κατέκρινεν, πόδειγμα μελλόντων σεβεν τεθεικώς… μάλιστα δέ τούς πίσω σαρκός ν πιθυμί μιασμο πορευομένους και κυριότητος καταφρονοντας, τολμηταί, αθάδεις»!

ρμηνεύει ὁἍγιος Νικόδημος ὁἉγιορείτης : «Τάς πόλεις ταύτας, που ταν κδοτοι ες τήν ρσενοκοιτίαν, κατέκαυσε μέ να κατακλυσμόν πό φωτίαν καί θειάφι. νίσως Θεός πλήθη νθρώπων κατεπόντησε διά πυρός, κόλουθον εναι τι καί τούς ποιους σεβες μέλλει νά καταδικάσ, οτινες παρομοίως μέ τούς νόχους Σοδομτας μαρτάνουσι καί σεβοσι… τι σφοδρότερα πό λλους νόχους χουν νά κολασθον κενοι, πού δέν ντιστέκονται ες σέλγειαν καί ασχρουργίας, πού οτε νά τάς γράψ τινάς, πειδή βλάπτουσι τούς μελετντας καί μέ μόνην τήν μνήμην».

Καί 7ος στίχος τς Καθολικς πιστολς ούδα : «…ς Σδομα κα Γμορρα κα α περ ατς πλεις τν μοιον τοτοις τρπον κπορνεσασαι καὶἀπελθοσαι πσω σαρκς τρας πρκεινται δεγμα, πυρς αωνου δκην πχουσαι». Φόβος καί τρόμος, λλά ποιοί τά γνωρίζουν ατά; Πέραν τς τιμωρίας τονίζει ὁἍγιος Νικόδημος:«τι τό σμα τν ρρένων πάντῃἀνόμοιον καί λλότριον τς φυσικς καί νομίμου συνουσίας καί οδέν χρησιμεύει πρός παιδοποιΐαν».

νεξίτηλη τς τότε συμφορς παρεμένει περιοχή κείνη γνωστή ς Νεκρά Θάλασσα. Μέρος τς θαλάσσης ατς ταν ο τότε πόλεις. Σήμερα ατή εναι σύνορο σραήλ-ορδανίας. Παραμένει διδάσκαλος καί θυμίζει τι, γιά να πάρχει Νεκρά πό ζωή ντός, κάτι φοβερό κε συνέβη περί τό 1800 π. Χ.

Πλέον φοβερός Παύλειος λόγος : «…οἱἄρσενες φντες τν φυσικν χρσιν τς θηλεας ξεκαθησαν ν τῇὀρξει ατν ες λλλους, ρσενες ν ρσεσι τν σχημοσνην κατεργαζμενοι» ( Ρωμ. α, 27). Φανερό τι ὁἈπ. Παλος χει πόψιν τό τί γινόταν ς πρός τό πάθος ατό καί στην Πομποιΐα.

Μερικές μόνον φράσεις πό τόν ερό Χρυσόστομο, πού μεταφράζει-σχολιάζει τόν Παύλειο λόγο : «Πάντα μέν ον τιμα τά πάθη, μάλιστα δέ κατά τν ρρένων μανία, που τό γένος στασιάζειν… τι τήν κατά φύσιν τιμάσαντες, ες τήν παρά φύσιν δραμον… ργον θεντο τήν μαρτίαν, καί ργον σπουδασμένον… άν γάρ μή γέεννα ν, μηδέ κόλασις πειλτο, τοτο πάσης κολάσεως χερον ν.Τούτους (τούς ρσενοκοίτας) και νδροφρόνων χερας εναι (χειροτέρους τν φονιάδων)… καί ν γνώριζον τν γινομένων ο πάσχοντες, μυρίους ν κατεδέξαντο θανάτους, στε μή τοτο παθεν (στοχεύει τούς παθητικούς κιναίδους). Οδέ γάρ λέγω μόνον, τι γέγονας γυνή, λλ᾽ὅτι πώλεσας καί τό εναι νήρ… γένου προδότης δικήσας τό γένος… Τί γάρ νδρός πεπορνευμένου μυσαρώτερον; … τς μανίας! καί λόγων μες νοητότεροι, καί κυνν (σκύλων) ναιδέστεροι! Πόθεν τατα τά κακά; πό τρυφς, πό το μή εδέναι Θεόν… Καί ατήν τήν φύσιν ντροπίασαν…».

γνωστός Φρόϋντ, παρά τις γνωστές θέσεις του ς πρός τό σεξουαλικό γενικά θέμα νδρός και γυναικός, τήν λευθεριότητα τς libido- φέρεται ντίθετος, ν χι πολέμιος, τς μοφυλοφιλίας. Μεταξύ λλων στό ργο του «Εσαγωγή στήν ψυχανάλυση» ναφέρει : «πάρχουν κατηγορίες νθρωπίνων πάρξεων πού ζωή τους παρεκκλίνει πό τήν συνηθισμένη σεξουαλική ζωή κατά τον πιό κτυπητό τρόπο. Μία μάδα πό ατούς τούς «διεστραμμένους» χει ξοστρακίσει τήν διαφορά τν φύλων πό τή ζωή τους… Σατούς μονάχα τό δικό τους φλο προκαλε πόθο. Τά πρόσωπα ατά παραιτονται πό κάθε συμμετοχή στήν ναπαραγωγή. Οἱἄνθρωποι ατοί λέγονται μοφυλόφιλοι… νήκουν κενοι πού παραιτήθηκαν πό τήν νωση σεξουαλικν ργάνων μέρη το σώματος… ξεπερνώντας τίς νατομικές δυσκολίες καί κατανικώντας τή σχετική ποστροφή… Τώρα ποιά πρέπει νναι στάση μας σ ατές τίς συνήθεις μορφές κανοποίησης; Ἡἀγανάκτηση καί ἡἔκφραση τς προσωπικς μας ποστροφς. Παραμένει νά ξηγήσουμε τήν παρξη τν διαστροφν καί νά τίς συσχετίσουμε μέ τήν μαλή σεξουαλικότητα… Πάντως τίς ποκαλομε διεστραμμένες νάγκες». Ποιός τό περίμενε, καί μως. Καταπέλτης κατά το πάθους(ΣΙΓΚΜΟΥΝΤ ΦΡΟŸΝΤ, Εσαγωγή στήν ψυχανάλυση,κδ. «Γκοβόστη», θήνα, σσ. 260-263, 270).

Παναγιώτατος Οκουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαος σέ δήλωση, τήν ποία κανε μετά τό πέρας τοῦἙσπερινο στόν Καθεδρικό ερό Ναό τοῦἉγίου Συμεών τς σθονίας στίς 7-9-2013, πέκρινε δριμύτατα σους προωθον τούς γάμους τν μοφυλοφίλων καί τά σύμφωνα «λευθέρας συμβιώσεως» τονίζοντας τά κόλουθα : «Καταδικάζονται δέ α σύγχροναι φευρέσεις τν λεγομένων «συμφώνων συμβιώσεως», τά ποα εναι πόρροια μαρτίας καί οχί κατά νόμον χαρς».

μες ο ρθόδοξοι σεβόμαστε τήν προσωπική διωτική ζωή κάθε προσώπου ς πεύθυνη λεύθερη πιλογή. Δέν χουμε πρόθεση νά πεμβομε ρατσιστικά καί νά ναστείλουμε δικαιώματα καί λευθερίες. διαμαρτυρία μας πικεντρώνεται στό τι πιχειρεται τό φοβερό ατό μάρτημα τς μοφυλοφιλίας, το κιναιδισμο, το σοδομισμο, τς ρσενοκοιτίας, τς παρά φύσιν σέλγειας, πού προεκτείνεται στήν παιδεραστία καί παιδοφιλία, νά παρουσιασθε ς φυσιολογική κατάσταση, ς πλ διαφορετικότητα. πανανθρώπινη, μως, συνείδηση νά τούς αἰῶνες γνωρίζει ς φυσιολογική σεξουαλική συμπεριφορά τίς σχέσεις νάμεσα στόν νδρα καί τήν γυναίκα, στό ρσεν καί τό θλυ. Ατή εναι νθρώπινη φυσιολογία καί ντολογία. Κάθε λλη σχέση νατρέπει τήν νθρώπινη ντολογία, ς παρά φύσιν κτροπή, ποία δέν παρατηρεται οτε καί στά ζα. διαίτερα γία Γραφή, πού κφράζει τό θέλημα το Θεο, το Δημιουργο το νθρώπου καί σοφο γνώστη τς νθρωπίνης φύσεως, καταδικάζει τήν μοφυλοφιλία ς πάθος, τιμία καί σχημοσύνη, πού τιμωρήθηκε αστηρά μέ φωτιά καί θειάφι στήν πόλη τν Σοδόμων καί Γομόρων. Γιά τό σύνολο δέ τν γίων Πατέρων μοφυλοφιλία εναι τό πιό σιχαμερό καί κάθαρτο μάρτημα. ποστήριξη καί θώωση τς μοφυλοφιλίας ποτελε μεγάλη σέβεια πρός τόν Θεό - Δημιουργό το νθρώπου σέ ρσεν καί θλυ καί βλάσφημη κατάργηση το Εαγγελίου. ρωτμεν, λοιπόν τούς τολμητίες Βουλευτές καί τήν Κυυβέρνηση: Ποιοί εστε σες, ο κπρόσωποι τς νεωτερικότητας, πού τολμον καί βάζουν τούς αυτούς των πάνω πό τόν Θεό καί καταργον τό Εαγγέλιο καί τήν διδασκαλία τν γίων Πατέρων; δημόσια προβολή τς μοφυλοφιλίας, κτός το τι προσβάλλει τήν δημόσια αδώ καί τήν θρησκευτική μας συνείδηση, στέλνει πρός τούς νέους μηνύματα νώμαλης σεξουαλικς συμπεριφορς, πού ποτελε τορπίλη στά θεμέλια τς οκογένειας καί τς κοινωνίας μέ τό ξύ δημογραφικό πρόβλημα, λλά καί ατία ψυχοπαθολογικν διαταραχν στά παιδιά, πού θά νατραφον πό μοφυλοφιλικά ζεύγη, πως πιδιώκεται.

«πρόοδος» τς νθρωπότητος πιστεύετε τι συντελεται μέ τά παραπάνω γεγονότα; Σς διαφεύγουν μως τι:
Α. Στό βιβλίο τς Γενέσεως (κεφ. 19,1-5) πού συνεγράφη τό 2.369 π.Χ. ξιστορεται «προοδευτικότης» τν Σοδόμων καί Γομόρων μέ τά κόλουθα: «λθον δ ο δύο γγελοι ες Σόδομα σπέρας· Λτ δ κάθητο παρ τν πύλην Σοδόμων. δν δ Λώτ, ξανέστη ες συνάντησιν ατος κα προσεκύνησε τ προσώπ π τν γν. 2 κα επεν· δο κύριοι, κκλίνατε ες τν οκον το παιδς μν κα καταλύσατε κα νίψασθε τος πόδας μν, κα ρθρίσαντες πελεύσεσθε ες τν δν μν. κα επαν· οχί, λλ᾿ ν τ πλατεί καταλύσομεν. 3 κα κατεβιάζετο ατούς, κα ξέκλιναν πρς ατν κα εσλθον ες τν οκον ατο. κα ποίησεν ατος πότον, κα ζύμους πεψεν ατος, κα φαγον.  4 πρ το κοιμηθναι δέ, ο νδρες τς πόλεως ο Σοδομται περικύκλωσαν τν οκίαν π νεανίσκου ως πρεσβυτέρου, πας λας μα. 5 κα ξεκαλοντο τν Λτ κα λεγον πρς ατόν· πο εσιν ο νδρες ο εσελθόντες πρς σ τν νύκτα; ξάγαγε ατος πρς μς, να συγγενώμεθα ατος».

Β. Μία μικρή «λεπτομέρεια» πού διασώζεται πό τόν Ρωμαο στορικό Κάσσιο Δίονα (163 μ.Χ) στήν περίφημη Ρωμαϊκή στορία του, τς ποίας τήν λήθεια πιμαρτυρον καί ο συγχρόνοι το γεγονότος στορικοί Τάκιτος καί Σουητώνιος, κατά τήν ποία φρενοβλαβής ατοκράτωρ τς Ρώμης Νέρων συνψε γάμο μέ δύο λληνες πελεύθερους, τόν «εσωμο καί νδρώδη» Πυθαγόρα, καί τόν «λεπτόσωμο καί γυναικώδη» Σπόρο, τόν ποο κατέστησε κτομία καί μετωνόμαστε σέ Σαβίνα…»
Γ. μεγαλειώδης Παλος στήν Α΄ πρός Κορινθίους πιστολή του (κεφ. ΣΤ΄, 9-10) πού συνεγράφη τό 54 μ.Χ. διαβεβαιώνει πολύτως τι: «... οκ οδατε τι δικοι βασιλεαν Θεο ο κληρονομσουσι; μ πλανσθε· οτε πρνοι οτε εδωλολτραι οτε μοιχο οτε μαλακο οτε ρσενοκοται οτε πλεονκται οτε κλπται οτε μθυσοι, ο λοδοροι, οχ ρπαγες βασιλεαν Θεο ο κληρονομσουσι...»
Δ. οκουμενικός εράρχης Μ. Βασίλειος τό 370 μ.Χ. μέ τάς κανονικάς του πιστολάς καί τόν 7ο ερό του κανόνα πικυρωθέντα πό τόν 2ο κανόνα τς ΣΤ΄ Οκουμενικς Συνόδου διακηρύσσει: «ρρενοφθροι κα ζωοφθροι κα φονες κα φαρμακο κα μοιχο κα εδωλολτραι τς ατς καταδκης εσν ξιωμνοι, στε ν χεις π τν λλων τπον κα π τοτων φλαξον...».
Κατόπιν τν νωτέρω παρατιθεμένων κ το τεραστίου λικο ναφορς στάς κακουργίας τς παρά τήν φύσιν νατροπς τς νθρωπίνης ντολογίας καί φυσιολογίας ποδεικνύεται πασίδηλα τι δθεν σχετική πρόοδος καί δημοκρατική εαισθησία, τά δθεν σχετικά νθρώπινα δικαιώματα, δθεν διαφορετικότης καί δθεν λεύθερος ατοπροσδιορισμός καί προσανατολισμός περί τό γενετήσιο νστικτο καί τήν ταυτότητα το φύλου δέν εναι τίποτε λλο παρά καταβαράθρωσις καί καταποντισμός τς νθρωπίνης λευθερίας καί ξιοπρεπείας καί πλήρης ετελισμός τς ννοίας νθρωπος πού στήν λληνική γλώσσα σύγκειται πό τό πίρρημα νω καί τό ρμα θρώσκω πού σημαίνει νω βλέπω, νω φέρομαι.
πομένως ς πίσκοπος τς κκλησίας κατά τήν τραγική ατή ρα δημοσί:

Καλομε τήν Κυβέρνηση νά μήν προχωρήσει στήν λοποίηση ατς τς βρεως κατά το Θεο καί τν νθρώπων.
ποστέλλομε πειγόντως ατηση κτάκτου συγκλήσεως τς εραρχίας τς κκλησίας τς λλάδος γιά τήν ντιμετώπιση το θέματος καί τήν πιβολή τν δεόντων κατά τό ξαίρετο παράδειγμα τς ρθοδόξου κκλησίας τς Μολδαυΐας καί
ντός τς Κανονικς μας δικαιοδοσίας καί ν τ πλαισί τν Κανονικν μας ρμοδιοτήτων θά πιβάλουμε τήν ποινή το φορισμο σέ σους Βουλευτές ψηφίσουν ατή τήν παίσχυντο καί πονείδιστο βρι.


Ο  ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ


+ Πειραις ΣΕΡΑΦΕΙΜ

ΠΗΓΗ : www.imp.g


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου