"Γνώσεσθε τὴν ἀλήθειαν καὶ ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς" (Κατά Ιωάννη 8,32).

Τετάρτη 15 Απριλίου 2020

ΜΙΑ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ (ΟΡΘΡΟΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΕΜΠΤΗΣ) ΜΕ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΔΥΝΑΜΕΙ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ


Ιερ. 12,10                ποιμένες πολλοὶ διέφθειραν τὸν ἀμπελῶνά μου, ἐμόλυναν τὴν μερίδα μου, ἔδωκαν τὴν μερίδα τὴν ἐπιθυμητήν μου εἰς ἔρημον ἄβατον,

Ιερ. 12,10                Πολλοί κακοί ποιμένες κατέστρεψαν τον αμπελώνα μου, τον λαόν του Ισραήλ. Εβεβήλωσαν αυτήν την μερίδα μου, παρέδωκαν εις αφανισμόν την λίαν αγαπητήν και επιθυμητήν μερίδα μου. Την μετέβαλαν εις έρημον και άβατον περιοχήν.
                                      
Ιερ. 12,11            ἐτέθη εἰς ἀφανισμὸν ἀπωλείας, δι᾿ ἐμὲ ἀφανισμῷ ἠφανίσθη πᾶσα ἡ γῆ, ὅτι οὐκ ἔστιν ἀνὴρ τιθέμενος ἐν καρδίᾳ.

Ιερ. 12,11                   Η χώρα μου παρεδόθη εις εξαφανισμόν και όλεθρον. Ενεκα της κακής απέναντί μου συμπεριφοράς της κατεστράφη δια μεγάλου ολέθρου όλη η χώρα. Και όμως κανείς δεν θέτει αυτό εν τη καρδία του και δεν το συναισθάνεται.

Μόνον η αληθινή μετάνοια μπορεί να αποτρέψει τον προφητευόμενο όλεθρο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου